viernes, 4 de febrero de 2011

ÚLTIM DIA A LA FILASTROCCA


Estic contenta, però molt cansada, avui divendres ha estat l'últim dia a l'escola "La Filastrocca", he portat un pastís de xocolata amb una dedicatòria especial "Per i leoni e leonese", i un quadre amb un escrit que podeu llegir al bloc quan parlo d'aquesta escola, l'entrada es diu: La Filastrocca, i ells m'han regalat varies coses, dos llibres molt especials editats per il comune di Pistoia, anomenat "Per mano. Pistoia: itinerari dei bambini nella natura" i "Per mano. Pistoia: lo sguardo dei bambini sulle piazze della città", a més a més m'han regalat el llibret anomenat "C'era una volta un mago", editat per la pròpia escola amb un recull de contes explicats per els infants, els mestres i els avis i àvies de l'escola, un recull de "filastrocche" explicades per els avis, i un dibuix fet per els infants on hi posa: "Cara Sílvia, siamo stati bene con te, i leoni e le leonese della filastrocca."Les filastroques són una mena d'historietes curtes que rimen, el nom de l'escola va ser triat en assemblea per tots els que formen part d'aquesta escola i té un significat molt important per a tots ells. Avui que, precisament, estàvem parlant de les emocions, els infants s'han adonat que estava emocionada i han dit: la Sílvia s'ha posat vermella, i la mestra els hi ha preguntat que què era el què em devia succeir i els infants han dit que em devia haver emocionat, i ens hem fet una gran abraçada col·lectiva que gairebé em fa caure a terra! Ara estic al sofà i noto tot el cansament del món sobre les meves espatlles, si estic tan cansada i només he estat d'observadora, quan sigui mestra no m'aguantaré dreta, mamma mia això de ser ja mig vella serà un handicap gros, jeje...ens ho haurem de prendre amb filosofia em sembla. Una abraçada per a tots i totes, que gaudiu del cap de setmana!Petons!

No hay comentarios:

Publicar un comentario