miércoles, 9 de febrero de 2011

DESITJOS

Aviat serà cap de setmana... aviat estaré en un tren tornant a casa amb l'Eric, la persona que fa que la vida sigui meravellosa, que fa que la vida sigui possible, la persona que m'ho posa tot fàcil, qui més m'entén i em comprén, qui m'està ajudant tant des de la distància...
Aquest cap de setmana definitivament vaig a Pesaro a visitar la Margarita i a l'Anaïs, la mare i la filla que vaig conèixer al tren Barcelona-Milà, em vaig ficar molt contenta quan vaig llegir que estaven molt contentes que vingués i que no veien el moment de veure'm...una mica de bona energia no anirà malament en aquests dies grisos, ara tot just s'entreveu el sol, també s'entreveu el sol dins del meu esperit, ja no permetré que res ni ningú em segueixi fent mal, ja no deixaré que m'afecti res, ja crec que m'he fet invencible!No veig el moment de tornar a casa, ahir vaig parlar amb la Laia, i m'ha dit, que em vindran a buscar, amb l'Elia, a l'estació de França, tinc tantes ganes de veure-les...crec que necessitarem un parell d'Starbucks "quita penas" amb doble ració de xocolata!!ah, i tenim pendent el meu regal de cumpleanys, un val als banys àrabs del born!!!tinc tantes ganes que passin aquestes dues setmanes!!!

1 comentario:

  1. Que maco el que dius del Eric! Sou preciosos els dos!Ja s'acaba això d'Itàlia!
    Acaba de gaudir-ho amor!
    Ha! i lo dels banys àrabs: meravellós!
    PTNS

    ResponderEliminar