miércoles, 23 de febrero de 2011

DESITJADA ARRIBADA A CASA

"Benvinguda Elia i Laia"
"Benvinguda Eric estació de França de Barcelona"
"Primers moments tren Milà-Barcelona"
"Tren Florència-Milà"
Per fi a casa, el final del viatge ha arribat, després d'un cap de setmana a Florència en solitari, 2 hores de tren Florència-Milà i 14 hores Milà-Barcelona estic aquí amb els meus. Quan vaig arribar cap a les 10 del matí a l'estació de França de Barcelona, amb una noia italiana amb la qual vam compartir el viatge a partir de Torino, l'Eric ja m'estava esperant amb un girasol (no recordava que és una flor que només m'agrada quan està plantada) i em va donar la benvinguda. Per un descuit de les meves amigues, que van pensar que era millor que em vingués a buscar només l'Eric a l'andana, m'estaven esperant a la cafeteria, enlloc de a l'estació on m'hagués agradat, però bé, qui diu que la vida s'assembla a les pel·lícules?...quan ens vam trobar vam anar a esmorzar al born, un entrepà de pernil, una coca-cola i un talladet, i ens vam posar al dia. Després l'Elia i jo vam arribar a casa, i l'Eric m'havia deixat tot de globus, flors i un cartell de benvinguda, i diferents notetes repartides per tota la casa, tipus que ell i el pilu, el meu gat, m'havien trobat molt a faltar, etc. Ens havia deixat, a més a més, la taula parada, el dinar fet, arròs amb col que li surt boníssim, i notes per a totes en els plats. A mi em va posar: "Muni, ja ets a casa, disfruta, i no els hi absorbeixes tota la energia a les teves amigues, jajaja, t'estimo" a l'Elia "a veure si està al punt, la pròxima una paella" i a la Laia, "no et deixis res al plat, eh", és pot demanar alguna cosa més d'un home? Gràcies Eric per tot el teu recolzament des de la distància en aquesta experiència intensa a Pistoia, a voltes dura i difícil, sense tu hagués estat impossible!

6 comentarios:

  1. Ets molt i molt afortunada Sivia!
    Estic feliç per tu! Per tot el que has après i per com ets!
    Salut i que tota l'energia i amor que necessitis del univers, t'acompanyin!
    Ptns per tu, l'Eric, L'Elia, la Laia, .....

    ResponderEliminar
  2. Hola, soy un educador infantil, y he utilizado tus imágenes de las escuelas de pistoia para escribir este artículo. Espero que te guste http://www.baalya.es/2011/03/11/pistoia/

    ResponderEliminar
  3. Pablo me ha encantado tu articulo és justamente eso lo que he vivido y experimentado!

    ResponderEliminar
  4. Un reportatge preciós... són les 0:50 d'un divendres a la nit, però és que el teu blog m'ha captivat des del primer moment que l'he vist i no he pogut deixar de llegir algunes entrades i mirar les fotografies! són precioses... realment és d'admirar l'estètica dels espais. Es nota que a darrere de cada espai, hi ha un debat pedagògic important... de les imatges se'n desprèn que el mateix debat deu existir per acollir totes les persones que formen part de la vida quotidiana de l'escola.

    He anat a parar accidentalment al teu blog, doncs estava buscant imatges de Pistoia i, de sobte, m'he trobat amb el teu blog, és un dels grans avantatges d'internet, és sorprenent quan trobes blogs com el teu! Jo també vaig estudiar a la Universitat de Vic, en guardo molts bons records, potser per això m'he quedat tanta estona mirant-lo... M'ha agradat molt veure en imatges dues de les professores que més bon record en tinc. Estic segura, pel que expliques al blog, que les pràctiques van ser molt profitoses, guardau com un tresor, doncs penso que el que vas poder aprendre tots aquests dies et servirà de molt... comparteixe-ho allà on vagis a treballar, pot ser de gran utilitat per reflexionar amb l'equip. Enorabona per la feina feta!!

    Marta.

    ResponderEliminar
  5. Moltes gràcies per les teves paraules, ha estat tan bonic llegir-les!M'encanta que t'hagi agradat el bloc!

    ResponderEliminar