domingo, 20 de febrero de 2011

BUONA NOTTE

A punt de posar una pel·lícula i anar a dormir, sembla impossible però demà agafo el tren, primer fins a Milà i a les 19:40 cap a Barcelona, arribo el dimarts a les 10 del matí aproximadament a l'estació de França, el dia desitjat per fi arriba!Acabo de sopar una pizza al "Yellow bar", és una pizzeria molt concorreguda d'aquí Florència, m'he menjat una pizza de prosciutto crudo i una coca-cola, m'han posat en una taula allargada amb un grup d'americans, era una mica estrany sopar sola en aquest lloc, ha arribat un home sol i l'han posat al meu costat, ens hem saludat i hem acabat xerrant tot el sopar, el seu sopar no arribava, així que he menjat jo sola mentre parlàvem una mica, és un americà que dissenya sabates i bolsos m'ha dit, quan he acabat de sopar encara no li havien portat el plat d'espaguetis, i jo he aprofitat per anar a pagar i acomiadar-me...era l'últim sopar aquí a Itàlia i tenia clar que volia menjar pizza, a més en aquest lloc les fan molt bones i hi ha molt bon ambient, aquest migdia he menjat pasta fresca amb verdures al restaurant "Dolce vegan" així que es pot dir que he complert amb l'italian food!Quan he arribat a l'hotel m'he fet una dutxa, m'he rentat el cabell, llàstima que no hi hagi assecador, m'he posat el pijama, i he acabat de veure el capítol de "Friends" que em faltava de la cinquena temporada, m'agrada tant aquesta sèrie, són tan bons els actors i cadascun dels personatges, el Joey m'encanta, és un personatge tan entranyable, i l'actor és tan bo!Ara miraré una pel·lícula, crec que en miraré una que tinc del George Clooney, i cap a dormir, demà a les 11 del matí he de ser fora de l'habitació, i el tren no surt fins a les 4, així que em toca voltar una mica, demà oficialment serà l´'ultim dia a Itàlia...encara que sé que tornaré, és un país al qual sempre vols tornar!de fet estic pensant que potser m'agradaria anar a Reggio Emilia quan acabi la carrera i també a Finlàndia per tal de veure realitats educatives interessants i seguir aprenent. Bona nit a tots i totes!!

1 comentario:

  1. Que bien tema y que bien decorasion si un dia quiere viajar a turquia y disfrutar su viaje excursiones en estambul puede buscarnos los mejores tours en estambul Santa sofia,mezquita azul,grand bazaar,toree galata,hipodroma romano y mas <a

    ResponderEliminar