sábado, 19 de febrero de 2011

ADÉU PISTOIA, HOLA FLORÈNCIA!






Dissabte al matí, a punt de marxar, el cap ja gairebé a Barcelona amb els meus, les cames a punt d'agafar el tren que m'allunya definitivament de Pistoia i m'apropa una mica més a casa, m'espera un cap de setmana de tranquil·litat, per fi, a Florència, m'allunyo de la incomprensió, el silenci i la soledat, vaig a buscar la llum d'aquest sol meravellós que avui llueix en un cel clar i transparent que ja anuncia les ganes de primavera. Estic contenta perquè em queda la satisfacció de tenir la consciència tranquil·la, d'haver estat una bona persona per sobre de tot i haver fet les coses bé, i això no m'ho pot treure ningú!
Ara és de nit, acabo d'arribar al hotelet de la piazza del Duomo de Florència, l'habitació és petita però les vistes són espectaculars, i la veritat és que m'hi trobo bé. Ara mateix vinc de sopar, he anat al restaurant "Il vegetariano" que avui tenia "over booking", déu meu quin èxit això del menjar Bio! He menjat una super amanida amb salsa de tofu, després de dues setmanes d'entrepans a les àrees venia de gust una mica de verd. De postres un té "bancha" sense teïna amb llet de soja. Ara dutxeta calenta, pijamet, i pel·lícula al llitet, ho dic tot en petit perquè així és més afectuós tot plegat i és com si jo mateixa em mimés una miqueta...Bona nit a tothom, i bon cap de setmana!

No hay comentarios:

Publicar un comentario