domingo, 20 de febrero de 2011

ÚLTIM DIUMENGE ABANS DE TORNAR A CASA

Diumenge de núvols a Florència, el meravellós sol d'ahir ha començat a tirar cap a casa, i jo demà també marxo definitivament d'Itàlia, una terra meravellosa que sempre m'ha encisat. Encara estic a l'habitació en pijama, m'ho vull prendre amb calma, ahir vaig sortir a passejar abans d'anar a sopar, i em va agafar un mal d'esquena horrorós, i m'ho vaig passar una mica malament caminant mentre em dirigia a sopar...avui aquest matí m'han portat l'esmorzar al llit gairebé, i he estat llegint una mica mentre mandrejava. Un dels llibres que m'ha acompanyat aquests dies és l'últim llibre del Paul Auster anomenat "Sunset Park", i també un llibre que es diu "Tea-bag" del Henning Mankell, un dels meus autors preferits. Estic acabant d'escriure les conclusions finals del meu diari de pràctiques, i d'aquí una estona sortiré a dinar, després crec que tornaré a mirar una pel·lícula. Ahir al vespre en vaig mirar una que està molt bé, es diu "Conviction" i tracta de la determinació d'una noia sobre la innocència del seu germà, que ha estat acusat d'assassinat i té una condemna de per vida, i el coratge i amor profund que li demostra llicenciant-se en dret per tal d'ajudar-lo a sortir de la presó. La pel·lícula està interpretada per la Hilary Swank, la protagonista de "Boys don't cry" i "Million dolar baby", pel·lícules amb les quals va obtenir un merescut reconeixement com actriu, i diversos premis de categoria. M'apassiona el cine, és juntament amb la literatura, una de les meves passions, ara tinc moltes ganes d'anar a veure als cines Icària de Barcelona, on passen les pel·lícules en V.O (com s'han de veure), "El cisne negro", protagonitzada per la Natalie Portman. Per aquest treball ha estat nominada als Òscar com a millor actriu protagonista (crec que és molt probable que li donin, fa molts anys que treballa de valent en aquest món i encara no en té cap). Mentre escric sento com netegen les altres habitacions, crec que aviat picaran a la porta per netejar i fer el llit, crec que el millor que puc fer és fer-me una bona dutxa i sortir de l'hotel a respirar aire pur i gaudir de les vistes de Florència. Bon diumenge!

1 comentario:

  1. Que bien tema y que bien decorasion si un dia quiere viajar a turquia y disfrutar su viaje excursiones en estambul puede buscarnos los mejores tours en estambul Santa sofia,mezquita azul,grand bazaar,toree galata,hipodroma romano y mas <a

    ResponderEliminar