jueves, 27 de enero de 2011

"MÉS IMATGES DE LA FILASTROCCA"












Aquesta nit no he dormit gens, ara estic molt cansada i una mica desanimada, l'experiència ha estat molt gratificant des del costat de l'aprenentatge pedagògic però en segons quins aspectes esta deixant molt que desitjar la veritat, però bé que hi farem...avui a l'escola una mica del mateix, quan les mestres veuen a un infant que està una mica més afectuós amb mi l'hi donen un toc d'atenció, els hi diuen per exemple que s'ha de contenir (però perquè s'han de contenir em pregunto?), perquè jo no sóc la seva mare ni la seva "nina", i això no m'agrada gens, fan una cara els pobres i jo em sento molt culpable de no poder fer res per ells, i haver de fer veure que estic del costat de les mestres, i no hi estic aquest cop, estic amb els infants però no els hi puc mostrar, m'agradaria poder ser més carinyosa amb ells però sé que no puc, i em fot...perquè els infants de tres anys no necessiten tant d'afecte com els de cinc anys perquè tenen tanta feina que estan per altres coses (aspectes d'autonomia, joc simbòlic, relacions personals entre ells, etc.) en canvi, els de cinc anys, tenen tantes ganes que els abracin! perquè representa que ja són grans i l'any que ve aniran a l'escola elemental, però ells necessiten molt encara el contacte físic, volen que els hi donis petons i els abracis, jo també ho vull encara!, és molt dur, em sembla, tenir cinc anys...



No hay comentarios:

Publicar un comentario