lunes, 10 de enero de 2011

IMATGES DE PISTOIA












Com veieu Pistoia és una ciutat molt maca plena de carrers, carrerons, placetes i una majestuosa plaça del Duomo que no té res a envejar a les places d'altres ciutats italianes que volen fer-li ombra!!la veritat és que quan arribes a la ciutat la impressió és molt bona, hi ha molt ambient, moltes botigues i encara hi ha les llums de nadal. Els infants continuen de vacances i tenen ganes de veure la "befana" que és una bruixa que porta dolços i regals (seria com els nostres reis). L'Eric i jo hi vam anar-hi però plovia una mica i la festa va quedar una mica deslluïda, havies de fer esforços per veure-hi entre els paraigues!la primera foto correspon al moment que la "befana" baixa de la torre per anar a veure els infants. La fotografia de la plaça amb llumetes, és la piazza de la Sala, i per mi, és una de les places més boniques de Pistoia, hi ha una pizzeria en una de les cantonades amb una varietat de fins gairebé 70 pizzes, per 6, 7, 8, 9 euros, la veritat és que quan penso que una pizza a Barcelona val 12 euros m'entra una ràbia!!el cap de setmana del 28, 29 i 30 de gener anem amb l'Eric i ma mare a passar el cap de setmana a Florència, jo fa molts anys que hi vaig anar però tinc ganes de tornar-hi i veure la piazza della signoria, i els museus de l'Accademia i els Uffizzi amb totes les joies del renaixement, com el naixement de Venus de Boticcelli. Ja posaré fotos!!Fins aviat!


No hay comentarios:

Publicar un comentario