sábado, 22 de enero de 2011











Avui torno a estar al pis sola, les companyes han anat a passar el dia fora i els meus plans al final s'ha ajornat per culpa del temps, resulta que havia quedat per anar a Pesaro a veure la dona que vaig conèixer al tren de Barcelona-Milà, i també a la seva filla, i resulta que quan les he trucat m'han dit que estaven aïllades per la neu i que seria impossible anar-me a buscar a l'estació, així que bé em sembla que passaré un dissabte tranquil...he anat a esmorzar fora, m'he comprat la "Elle" italiana per la banyera que em faré a la tarda/nit (així practico italià!), he escombrat i fregat tot el pis pel control que suposo que ens faran aquesta setmana, i ara a la tarda abans del relax aniré a comprar alguna cosa, crec que em fa falta pà per esmorzar i alguna cosa per sopar avui i demà (el bloc va bé també com a llista de la compra), també he parlat amb l'Eric per l'Skipe...ah, i he fet bugada, m'he rentat uns pantalons texans i el pijama a mà, quin mèrit les iaies!!. Ahir per la nit vam anar a sopar a la pizzeria "Da ale" a la plaça Sala, i vam menjar molt bé, com antipasti especialitat toscana, una mena de pernil amb rúcula i formatge sec, i una plata de formatges amb mel boníssim!!!, i una pizza per cap que em vaig menjar sencera, amb una mica d'esforç s'ha de dir, però com diem allà "s'ha de menjar tot"...quina diferència a l'hora de dinar en aquestes escoles, si ara fos monitora ho faria tot diferent...(amb la importància que té l'aspecte emocional i psicològic en l'acte d'alimentar-se), però bé la qüestió és anar aprenent, els errors també ensenyen molt...però sap greu...ara estic a punt de dinar, tinc verdura amb tofu, el tema de la nevera del pis és un rotllo perquè es congelen els aliments, i hem de tirar bastant el què se'ns fa malbé, crec que a partir d'ara no posaré res de verdura a la nevera...
El dilluns comencem una nova experiència, anem dues setmanes a diferents escoles de la infància (3-6), ens van dir que a una de les escoles hi havia d'anar una persona sola i m'he ofert jo, ja que penso que és una bona experiència per parlar molt més italià i prendre les decisions jo sola sobre diversos aspectes, com per exemple del "ritorno" que els hi vols oferir als infants o als mestres que t'han acollit aquests dies... Una abraçada a tots els que em llegiu, gràcies per els comentaris!!Petons rodons com diu la meva amiga Maria!

2 comentarios:

  1. nena, ja vaig veient que Italia t'està omplint molt!
    Que maco el que dius dels errors com a font d'aprenentatge! Hey, no carreguis amb la culpa eternament, si ho haguessis sabut fer millor ja ho hauries fet! je, je.
    Espero que et perdonis sincerament tal i com ho fas amb els altres!
    Molts ptns i abraçades llargues!

    ResponderEliminar
  2. Per favore quin menjar!!!!

    Aviat ens podras explicar tot el que estas aprenent en persona!!! Quina sort poder-te fer una visita ràpida!! i quina sort tenir totes aquestes experiències! Quina gran senyo que seràs!!!!

    Un petonas!

    ResponderEliminar