jueves, 13 de enero de 2011

NIT D'INSOMNI A PISTOIA

Avui estic una mica cansada, aquesta nit no he pogut dormir, millor no explico perquè no he dormit perquè sinó...bé, al final se m'han fet gairebé les 4 de la matinada, tenia tanta ansietat que fins i tot m'he posat a plorar de ràbia i impotència...malgrat tot, m'he aixecat mig bé, m'he dutxat i cap a l'asilo nido. Avui ha vingut la mestra que encara no coneixíem, la Emmanuela, i ella s'ha quedat amb el grup de la Francesca, que és el seu, i aquesta s'ha quedat amb el grup que va tenir la Natasha...que és amb el que estic jo. Ara que estic a casa em noto tot el cansament, i realment em sento esgotada, la nit en blanc m'està passant factura...s'ha de dir que vaig aprofitar una mica la nit per preparar una mica la reflexió final amb les mestres sobre l'experiència d'aquests dies, el que seria "il confronto", encara que l'he de passar amb algú que s'ho pugui mirar una mica i millorar-lo, sobretot l'estructura de les oracions...així que avui m'ho prendré amb calma, intentaré relaxar-me, treballaré una mica a la tarda quan les companyes surtin a comprar (sempre aprofito aquest moment per fer la feina perquè necessito llegir el que escric en veu alta), berenaré, em faré una dutxa calentona, el sopar, i acabaré la peli que vaig començar ahir. La bona notícia del dia és que al final he pogut canviar el bitllet de Florència- Milà del 28 de febrer per un altre per el 21, que és quan torno a casa, ah, quina paraula més bonica CASA!!!Avui fa un dia fred...Fins aviat!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario