miércoles, 19 de enero de 2011

GRAN ENSURT "SYSTEM NOT FOUND"

Ja som dimecres, ahir vaig tenir un ensurt molt gran, a la pantalla de l'ordinador va aparèixer un missatge que deia sistema "operatiu not found", i casi em moro perquè això volia dir que el disc dur de l'ordinador s'havia fet malbé, i que potser havia perdut tot el que hi tenia a dins, és a dir, els tres anys d'universitat per exemple!!per sort l'he portat aquest matí a una botiga d'ordinadors i per la tarda ja el tenia arreglat, i m'han alegrat la vida perquè m'ho veia difícil la veritat aquestes cinc setmanes!!amb el que distreu!!per sort al final tot ha acabat bé, i això hauria d'ajudar a reforçar el meu optimisme, perquè quan ho veig tot negre és que ho veig tot negre...
Canviant totalment de tema, ja em comença a rondar pel cap la idea que el divendres ens haurem d'acomiadar de tots els infants i el personal que treballa a l'escola bressol "Arco Iris", ensenyants i col·laboradores i la veritat és que no en tinc gens de ganes, l'altre dia els hi ensenyava la meva reflexió dient-els-hi que em semblava increïble trobar tant de sentit a tot el que feien, però és que avui m'he quedat de pedra, resulta que hem anat a l'habitació del colore, i pensava que els posaven a dibuixar amb música i llestos, i clar jo també m'hi he posat, però és que resulta que els infants dibuixaven amb l'estímul de músiques diferents, primer dibuixaven amb música clàssica, després amb música més rítmica, etc., dissimulant he amagat el meu dibuix tradicional de les muntanyes i el sol, perquè m'ha fet vergonya aquell dibuix a costat d'algunes de les obres d'art que han fet els infants!!ostres que ingènua!!he de recordar que estic a Pistoia!!que bé!!quina sort, si que és veritat que tenim una oportunitat d'or per ser unes mestres diferents després d'aquesta experiència, espero poder fer-ho!!

2 comentarios:

  1. Em sembla que et veig per un forat, badant la boca davant del geni creatiu dels infants!
    Je, je, hey! Que tu també ets un geni creatiu!
    Ptns i salut!
    T'estimo, nena meravelles!

    ResponderEliminar
  2. Gràcies per deixar comentaris, aquesta experiència té el seu costat meravellós i un costat una mica més feixug com tot...T'estimo molt!!

    ResponderEliminar