sábado, 15 de enero de 2011

DISSABTE AMB SOL I NÚVOLS


Avui, és dissabte, m'he llevat a dos quarts de deu, tenia molt de fred i em feia mandra aixecar-me, he tocat la calefacció i estaven els radiadors freds, així que he anat a pujar la temperatura i m'he tornat a posar al llit fins que em sentis més calentona. Quan m'he llevat he sortit a esmorzar al meu bar preferit de Pistoia, és una mena de cafeteria-paneteria-menjars al migdia que està molt bé, he menjat un panino i un cappuccino, i he anat al mercat a comprar algunes coses pel cap de setmana, com a tots els llocs del món que he anat, ja he trobat la tenda per comprar el meu menjar, és una botiga bastant gran on venen productes naturals i biològics, aquí hi compro el tofu, el seitán, les hamburgueses vegetals, la llet i iogurts de soja, etc., avui, com que veuen que sóc bona clienta, m'han regalat una bossa de roba per tal que no m'hagin de donar sempre bosses de plàstic, he estat contenta, i es nota que pensen una mica amb el medi ambient. Mentre passejava per Pistoia m'he anat trobant a infants de l'escola bressol "Arco Iris" i m'ha fet gràcia saludar al Giorgo i al Oweis, i també he parlat una mica amb les seves mares, de lluny he vist a una de les mestres la Franchesca però com que avui no tinc el dia massa fi, no he volgut anar a dir-li res. La qüestió és que entre que l'altre dia no vaig dormir, i va ser un dia una mica accidentat, i avui hi ha el tema femení de les hormones, doncs això que estic molt sensible i tot m'ho prenc malament, ja sé que no m'he de prendre les coses personals, i suposo que la gent no té males intencions, però mira aquí, com dirien a "gran hermano", tot s'intensifica i una cosa que sembla que no té cap importància o qualsevol comentari et pot deixar KO, i això és el que va passar ahir al sopar, així que em vaig ratllar una mica i potser no va anar com hagués esperat...intentaré recuperar-me d'aquest petit batxe emocional que estic passant per tal de començar la setmana forta, i anar contenta novament a l'escola...avui estic a casa tranquil·la, he dinat uns macarrons al pesto (amb tofu i formatge) molt bons, i un postra d'arròs amb llet i melmelada de maduixa que m'encanta! Ara descansaré una mica, em faré un té i després miraré de treballar, encara que em noto com molt esgotada anímicament i no sé si sortirà res...avui he vist al facebook que és el cumple de l'Elia, m'encantaria poder celebrar-ho amb ella i la Laia, noies us estimo i enyoro molt (a la meva mare i a l'Eric també els estimo perquè no s'enfadin eh!), i també m'enrecordo de les meves companyes de la uni que encara no s'han dignat a escriure un comentari al meu bloc com els hi vaig demanar i exigir, però bé, ja me les pagaran...jejej!!Ai Déu quin dos dies que porto, avui quan he anat a esmorzar he trobat a una noia catalana que es diu Mireia, que em va dir que per qualsevol cosa la truques i quan l'he vist, i m'ha preguntat com estava, m'he posat a plorar, pobre s'ha pensat que estava fatal, i m'ha dit que, després de la feina, podia quedar amb mi per prendre un cafè, però jo li he dit que s'hi de cas ja em passaria després de comprar i l'hi diria alguna cosa, després quan he tornat a passar ella no hi era i l'hi he dit a una companya de feina que li digués que estava millor i que ja la trucaria. Quan he arribat a casa he parlat per l'Skipe amb l'Eric (que no m'ha animat gaire que diguem però el perdono) i amb ella, és bona noia m'ha dit que la truqui quan vulgui...s'agraeix trobar bones persones pel mon!Us envio a tots els que em llegiu una abraçada ben forta, que passeu bon cap de setmana!Fins aviat!

No hay comentarios:

Publicar un comentario